18 Haziran 2013 Salı

Arabesk Kralları Arabesk Karma Şarkılar Top 50 full albüm indir

Arabesk Kralları Arabesk Karma Şarkılar Top 50 full albüm indir

Arabesk Kralları Arabesk Karma Şarkılar Top 50 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla.
icerik
01 Orhan Gencebay – Sen Farklı Birisin
02 Güçlü Soydemir – Adı Sevda
03 Hakkı Bulut – Sevmek Bu Mu
04 İbrahim Erkal - Sırılsıklam
05 Yakup Ekin – Bir Nefes
06 Kamuran Akkor – Ben Sarhoş Oldum
07 Biricik – Sorma Git
08 Yıldırım Caner – Ağlama Sevdam
09 Esen Gül – Kahretmişim Hayatıma
10 Hüseyin Altın – Meyhane Köşeleri
11 İbrahim Erkal – Canısı
12 Emrah – Unutabilsem

13 Güçlü Soydemir – Yillar Önceki Mazim
14 Gülay Dogan - Su Gurbet canima Yetti
15 Cengiz Kurtoğlu – Ayrılık Saati
16 İskender Ulus – Seni Beklerim
17 Fatih Kısaparmak – Ben İki Kere Ağladım
18 Müslüm Gürses – Topraktan Bedene
19 Ramazan Şanlı – Hayret
20 Metin Şentürk – Dünya Güzeli
21 Aydoğan Tayfur – Vefasız
22 Ferdi Tayfur – Hatıran Yeter
23 Burhan Çaçan – Sende Kaldı Yüreğim
24 Adnan Şenses – Çok Üzgünsün Arkadaş
25 Ferhat Tunç – Annem
26 Soner Arıca – Kusursuz Aşk
27 Ahmet Yiğit – Elinden Geleni
28 Bülent Ersoy – Ne Duamsın Nede Bedduam
29 Bülent Sertaş – Alın Yazımsın
30 Tüdanya – Aldanma Çocuksun
31 Muhittin Seçen – Ondan İçiyorum
32 Çağlar Erim – Gururum
33 Güllü – Ödüm Kopuyor
34 İbrahim Tatlıses – Yalnızım
35 Cengiz Kurtoğlu - Hain Geceler
36 Nevzat Soydan – Dargınım
37 Aydoğan Tayfur – Kara Gözlüm
38 Müslüm Gürses – Günahkar Oldum
39 İbrahim Tatlıses – Bir Kulum İşte
40 Metin Onur – Yarim Seni Unutamam
41 Hakan Taşıyan – Doktor
42 Derviş – Yaktınmı Beni
43 Ayşe Tunalı – Çileli Gönlüm
44 Kibariye – Hayat Merdiveni
45 İbrahim Erkal – Nasıl Sevmiştim
46 Gökhan Güney – Meleğimsin
47 Aydoğan Tayfur – Ayrılık Rüzgarı
48 Ferdi Tayfur – Beni Ağlatmaya
49 Cavit Karabey – Benim Gençliğim
50 İbrahim Tatlıses – Dertler Derya Olmus

No Pass / Şifre Yoktur.

0 yorum :

Yorum Gönder