29 Ağustos 2013 Perşembe


CD 1
01.Altay – Berduş (Club Versiyon)
02.Aslı Hünel – Aşkla Yaşayalım (Remix)
03.Burcu Güneş – Bir Sevgi İstiyorum (Rap Version ft. Sezzy) (Hüseyin Karadayı Remix)
04.Doğa – Bilmedim (Dj Raks Remix)
05.Ece Seçkin – Yana Yana
06.Faruk Emre – Gururumu Alt Ettim
07.Funda Arar – Seni Düşünürüm (Hüseyin Karadayı Remix)
08.Gökhan Akar – Sahibinden Çok Temiz Ask (Dj Volkan Ilgaz & Dj Emrah Türken Remix)
09.Gökhan Özen – İki Yeni Yabancı (Remix)
10.Günce – Uyan
11.Işın Karaca – Herşey Aşktan
12.Merve Özbey ft.Erdem Kınay – Duman
13.Sedat Yeğin – Eyvallah (İlkan Günüç Remix)
14.Serdar Ortaç ft.Erdem Kınay – Yorum Yok
15.Sina – Bebek Gibi (Remix)
16.Tamer Tural – Avuçlarımda Hala Sıcaklığın Var (Remix)
17.Tugay – Cesaret
18.Tuğba Ekinci – Bi Kere Ara Be (Remix)
19.Yıldız Rezva – Sen Yoksun Diye (Remix)
20.Yusuf Çim – Olsun Bi Kere (Cihat Uğurel Remix)
21.Yusuf Güney – Melekler Seni Bana Yazmış
22.Zeynep – Alışkanlık Değilsin (Club Versiyon)
CD 2
01.Adnan Fırat – Benim Hayatım
02.Altay – Sevda Meleğim
03.Ata Demirer – Sitem
04.Aydın – Delilik
05.Aykut Şahan – Sonsuza Dek
06.Baha – Tanrım Kaderime Bir El At
07.Berkay – Beni Benden Alırsan
08.Burcu Güneş – Geçer
09.Cem Belevi – Bilmezsin
10.Ebru Elver – Aşk Arızalı Bende
11.Emre Kaya – İlizyon
12.Emre Yücelen ft.Gülben Ergen – Mutluluk Köyü (Söz Ver)
13.Fatih Erkoç – Sen Benim Şarkılarımsın
14.Funda Arar – Hayat Arkadaşı
15.Gökhan Tepe – Eylül
16.İrem Derici – Bensiz Yapamazsın
17.Mustafa Sandal – Vardır Bir Numarası
18.Nihan Çilesiz – Kusursuz Aşk
19.Rafet El Roman – Mümkün Değil
20.Sadık Karan -Toz Duman
21.Tarkan – Firuze
22.Toygar Işıklı – Nergis
 
 Albümü Aşağıdaki Linlkleri Kullanarak İndirebilirsiniz:

0 yorum :

Yorum Gönder