23 Ağustos 2013 Cuma

Resmi büyütmek için tıklayın.
Kabe İmamları Hatim ve Türkçe Sesli Meali Tek link indir
Kabe imamlarının Muhteşem sessinden ve Kabe”den namaz esnasında yapılan kayıtla hatim yapabilirsiniz. Üstelik Türkçe Sesli Meali de dinleyebilirsiniz. Bol ve zengin içeriğiyle çok kullanışlı ve çok pratik bir hatim seti. İnteraktif menülerle istediğiniz sure cüz veya sayfaya kolayca ulaşabilirsiniz.
Artık onlarca CD içeren hatim setlerinin verdigi karmaşaya son! Sadece 3 DVD ile hatim yapabilirsiniz. Her diskte 10 Cüz bulunmaktadır ve her disk içerisinde 10 cüzün Türkçe mealini de dinleyebilirsiniz. İnteraktif Menü ile ister hatimde isterseniz Türkçe mealde nerede kadığızı bulmakta zorlanmayacaksınız.İstediğiniz cüzsayfa veya sureye çok kolay ve hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. Hatmi çok rahat bir şekilde takip edebileceksiniz. Hatim ekranında Arapça fontlar büyüktür ve nettir. Ayrıca okunan kelime renk değiştirir ve ok ile gösterilir.
Ek olarak Ekstralar bölümünde aşağıdakiler bulunmaktadır:
1 – Cevşen : Sesli ve görüntülü sunum. Bab Bab dinleme imkanı. Mealini TV ekranından okuyabilirsiniz. Okuyan: İshak Daniş
2 – Esma-i Hüsna: Allah”ın (c.c.) 99 güzel ismini Mehmet Emin Ay”ın sesinden dinleme imkanı. Ayrıca her ismin manasını ekrandan takip edebilirsiniz.
3 – Naat”ı Şerif: Arif Nihat Asya”nın Muhteşem naatını Yine Mehmet Emin Ay”ın sesinden dinleyebilirsiniz.
4 – Hatim Duası: Hatimi tamamladıgınızda duasını bu bölümden okuyarak yapabilirsiniz. Okuyan Abdulkadir Şehitoğlu
Altyazılar – Mealler (Subtitle):
1 – Türkçe Meal: Prof.Dr. Suat Yıldırım (Sesli)
2 – Türkçe Meal: Türkiye Diyanet İşleri Başkanlığı
3 – İngilizce Meal
4 – Almanca Meal
Hatim: 20 Saat 38 Dakika
Sesli Meal: 21 Saat 45 Dakika
Cevşen Esmaul Hüsna Nat-ı Şerif Hatim Duası: 2 Saat
Disk Seçenekleri: 3xDVD9
Format: DVD-R
Ses: Türkçe İngilizce Almanca
Altyazı: Türkçe İngilizce
Video: 4:3 Full Screen
Bölge: 2
Görüntü Tipi: PAL
Diğer: İnteraktif Menü
Boyut: Disc1: 7.60GB Disc2: 7.63GB Disc3: 7.59GB Toplam: 22.8 GB
22.8GB Yer Kaplar.
Resmi büyütmek için tıklayın.
Özel uploadttır…
Boyut:22.8 GB
Sıkıştırma: Rar / Şifre:www.fullteklinkindir.net
Tarama: ESET Nod32 Av. / Durum Temiz
Platform: Windows tümü

0 yorum :

Yorum Gönder