23 Ağustos 2013 Cuma

Resmi büyütmek için tıklayın.
KPSS Eğitim Bilimleri Görüntülü 48 DVD Seti Tek link indir
KPSS Eğitim seti ile sizde kendinizi sınavlara hazırlaya bilirsiniz,
görüntülü olarak,
Set İçeriği:
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ
- Öğretim Stratejileri, Yöntemleri, Teknikleri ve Yaklaşımları
- Öğretim İlke ve Stratejileri
- Öğretim İlkeleri
- Öğretimde Strateji, Yöntem ve Teknik İlişkisi
- Öğretim Stratejileri
- Öğretim Teknikleri
- Öğrenme Öğretme Modelleri
- Öğretmen Nitelikleri
- Öğretim Araç – Gereçleri
- Sınıf Yöntemi Kavramı
- Verimli Ders Çalışma
- Gelişim Psikolojisi
- Gelişime Giriş
- Gelişimle İlgili Temel Kavramlar
- Fiziksel ve Psikomotor Gelişim
- Zihinsel Gelişim
- Bilişsel Gelişim
- Kişilik Gelişimi
- Psikososyal Gelişim
- Ahlak (TÖREL) Gelişimi
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
- Öğrenme Psikolojisi
- Öğrenme Psikolojisine Giriş
- Öğrenme Psikolojisi ile ilgili Temel Kavramlar
- Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler
- Öğrenme Kuramlarına Genel Bakış
- Davranışçı Kuram
- Klasik (Tepkisel) Şartlanma (Ya Da Koşullanma)
- Edimsel (OPERANT) Şartlanma (Koşullanma)
- Klasik Şartlanma ve Edimsel Şartlanma Arasındaki Farklar
- Öğrenilmiş Çaresizlik ve Kendini Doğrulayan Kehanet
- Bitişiklik (Yakınlık ) Kuramları Watson ve Guthrie
- Davranışçı Kuramların Öğretim İlkeleri
- Sosyal Öğrenmeci Kuram
- Sosyal Öğrenme Kuramının Temel Kavramları
- Sosyal Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler
- Sosyal Öğrenme Süreçleri
- Gestalt Kuramı
- Gestalt Kuramında Algılama
- İçgörüsel (Kavrama Yoluyla) Öğrenme
- Gizil (ÖRTÜK) Öğrenme
- Üretici (Yaratıcı) Düşünme
- Bilgiyi İşleme Kuramı
- Bilgiyi İşleme Kuramının Temel Kavramları
- Bilgiyi İşleme
- Geri Getirme ve Unutma Yürütücü Kontrol
- İnsancıl (Hümanist) Kuram
- Benlik Kavramı (Algısı)
- Maslow’un Temel Gereksinimleri (İhtiyaçlar) Hiyerarşisi
- İnsancıl (Hümanist) Kuramın Öğretim İlkeleri
- Yapılandırmacı (Oluşturmacı) Kuram
- Yapılandırmacı Kuramın Özellikleri
- Yapılandırmacı Öğrenme Faaliyetlerinin Beş Aşaması
REHBERLİK
- Rehberlik
- Çağdaş Eğitim Anlayışına Göre Eğitim ve Öğrenci Kişilik Hizmetleri
- Çağdaş Anlayışa Göre Eğitimin Amaçları
- Çağdaş Eğim Anlayışına Göre Okullarda Verilen Hizmetler
- Öğrenci Kişilik Hizmetleri
- Öğrenci Kişilik Hizmetlerinin Amacı
- Öğrenci Kişilik Hizmetlerinin Kapsamı
- Rehberliğe Giriş
- Rehberliğin Tanımı
- Rehberliğin Amacı
- Rehberliğin İlkeleri
- Rehberlik Çalışmalarının Kısa Tarihçesi
- Başlıca Rehberlik Türleri
- Rehberlik Türleri
- Hizmet Alanlarına Göre Rehberlik
- Öğretim Basamaklarına Göre Rehberlik
- Program Alanlarına Göre Rehberlik
- Hizmetin Verildiği Birey Sayısına Göre Rehberlik
- Temel İşlevlerine Göre Rehberlik
- Okulda Rehberlik Hizmetleri
- Okullarda Rehberlik Hizmet Alanlarının Sınıflandırılması
- Doğrudan Öğrenciye Dönük Hizmet Alanları
- Ülkemizde Rehberlik Hizmetleri Örgütü
- Milli Eğitim Bakanlığı Rehberlik Hizmetleri Örgütü
- Rehberlik Hizmetleri Merkez Teşkilatı Örgütlenmesi
- Rehberlik Hizmetleri İl ve İlçe Örgütlenmesi
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
- Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar
- Ölçme ve Türleri
- Ölçüt ve Türleri
- Değerlendirme
- Amacına Göre Değerlendirme Türleri
- Ölçüte Göre Değerlendirme Türleri
- Ölçek ve Türleri
- Ölçmede Hata
- Ölçme Araçlarında Aranan Nitelikler
- Güvenilirlik
- Geçerlik
- Test Hazırlama Süreci
- Biliçsel Alanda Davranışların Ölçülmesi
- Duyuşsal Alanda Davranışların Ölçülmesi
- Deninişsel Alandaki Davranışların Ölçülmesi
- Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
- Test İstatistikleri
- Madde İstatistikleri
- Madde İstatistiklerinde Hesaplanan Test İstatistikleri
- Dağılımların Yorumlanması
- Dağılımlar
- Standart Puanlar
- Sınav Sonuçlarının Nota Çevrilmesi
- Korelasyon
- Değişken
Resmi büyütmek için tıklayın.
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
- Gelişime Giriş
- Gelişimle İlgili Temel Kavramlar
- Fiziksel ve Psikomotor Gelişim
- Zihinsel ( Bilişssel Gelişim)
- Dil Gelişimi
- Kişilik ( Psikososyal) Gelişimi
- Ahlak (Törel) Gelişimi
Resmi büyütmek için tıklayın.
Boyut:11-gb
Sıkıştırma: Rar / Şifre:rupi
Tarama: ESET Nod32 Av. / Durum Temiz
Platform: Windows Tümü

0 yorum :

Yorum Gönder