1 Eylül 2013 Pazar





CD 1 - Dönüş

Muazzez Abaci - Inan Inan ki Bana Kimse Sen Gibi Bakmadi
Muazzez Abaci - Kirpriklerin Golgesi
Muazzez Abaci - Su Gogsum Yirtilip Baksan
Muazzez Abaci - Turlu Derde Ben Deva Buldum
Muazzez Abaci - Her Gunum Mazide Kalmis
Muazzez Abaci - Niye Cattin Kaslarini
Muazzez Abaci - Bahar Geldi (Anonim) & Yangin Olur (Anonim)
Muazzez Abaci - Ben Aglarim Eller Guler
Muazzez Abaci - Doldur Kadehi
Muazzez Abaci - Anladim Sevmeyeceksin
Muazzez Abaci - Yadimda O Sevdali
Muazzez Abaci - Icimden Su Zalim
Muazzez Abaci - Esmer Bugun Aglamis

CD 2 - Şakayık

Muazzez Abaci - Kadere Bak
Muazzez Abaci - Gozumde Ozleyis
Muazzez Abaci - Sen Giderken
Muazzez Abaci - Unutmak Elde Degil
Muazzez Abaci - Sarkilara Sordum
Muazzez Abaci - Gonlumun Sarkisi
Muazzez Abaci - Dusen Sari Yapraklara
Muazzez Abaci - Sakayik
Muazzez Abaci - Lades
Muazzez Abaci - Gercek Sevgiyi Goster
Muazzez Abaci - Sevelim
Muazzez Abaci - Olmaz Mi

CD 3 - Yasemen

Muazzez Abaci - Mihrabim Diyerek
Muazzez Abaci - Omrumuzun Son Demi
Muazzez Abaci - Bir Selam Vermeden
Muazzez Abaci - Yasemen
Muazzez Abaci - Gözden Irak Sevgili
Muazzez Abaci - Senden Bilirim
Muazzez Abaci - Seherde Aglayan Bulbul
Muazzez Abaci - Geleneksel Turku
Muazzez Abaci - Leyla
Muazzez Abaci - Sevdim Seni Zalim Seni Beyhude Avundum
Muazzez Abaci - Seni Andim
Muazzez Abaci - Sine-i Suzanima Ahim Yeter
Muazzez Abaci - Gulseni Husnune Kimler Variyor
Muazzez Abaci - Garip (Kanun Taksimi)
Muazzez Abaci - Gonlum Nice Bir
Muazzez Abaci - Potpori (Huma Kusu - Sut Ictim Dilim Yandi - Yuru Dilber Yuru)

CD 4 - Sevdiklerinizle

Muazzez Abaci - Bir Sevgi Istiyorum
Muazzez Abaci - Bir Garip Orhan Veli
Muazzez Abaci - Sarkilardan Fal Tuttum
Muazzez Abaci - Seviyorum Diyebilsem
Muazzez Abaci - Bir Gonul Vardi Bende
Muazzez Abaci - Firuze
Muazzez Abaci - Once Beni Dinle
Muazzez Abaci - Yasimi Sormayin
Muazzez Abaci - Sabredemedim
Muazzez Abaci - Tanrinin Emriyle Olsun




Tek Link İndirmek İçin Buraya Tıklayınız

0 yorum :

Yorum Gönder