25 Eylül 2013 Çarşamba

Akustikhaneden Secmeler - Özel Derleme Albüm (2013) |  görsel 1



Akustikhane'den Secmeler - Özel Derleme Albüm (2013)

BaBaZuLa - Abdülcanbaz #akustikhane.mp3
BaBaZuLa - Çöl aslanları #akustikhane.mp3
BaBaZuLa - Özgür ruh #akustikhane.mp3
BaBaZuLa - Sıpa #akustikhane.mp3
Birsen Tezer - Aşk bu değil #akustikhane.mp3
Birsen Tezer - Bilsen #akustikhane.mp3
Birsen Tezer - Çal kapımı #akustikhane.mp3
Birsen Tezer - Değirmenler [Bülent Ortaçgil cover] #akustikhane.mp3
Birsen Tezer - İstanbul #akustikhane.mp3
Birsen Tezer - Seher vakti #akustikhane.mp3
Emre Altuğ - Adını Söylerdim #akustikhane.mp3
Emre Altuğ - Ben daha büyüyorum #akustikhane.mp3
Emre Altuğ - Hoşgeldin #akustikhane.mp3
Emre Altuğ - Masal sevdayla başlar #akustikhane.mp3
Emre Altuğ - Resimdeki Gözyaşları (Cem Karaca Cover) #Akustikhane.mp3
Emre Altuğ - Yani #akustikhane.mp3
Gökhan Türkmen - Ayıp ettin #akustikhane.mp3
Gökhan Türkmen - Benim farkım [Pamela Spence cover] #akustikhane.mp3
Gökhan Türkmen - Bitmesin #akustikhane.mp3
Gökhan Türkmen - Sakın gelme [MFÖ cover] #akustikhane.mp3
Gökhan Türkmen - Tütün #akustikhane.mp3
Gökhan Türkmen - Yan sen #akustikhane.mp3
Güvenç Dağüstün - Evde yoklar #akustikhane.mp3
Leman Sam - Aşkımdan vazgeçme #akustikhane.mp3
Leman Sam - Mavi tango #akustikhane.mp3
Leman Sam - Nereye kadar #akustikhane.mp3
Leman Sam Güvenç Dağüstün - Gelevera deresi #akustikhane.mp3
Manga - Beni benimle bırak #akustikhane.mp3
Murat Dalkılıç - Lüzumsuz #akustikhane.mp3
Murat Dalkılıç - Neyleyim istanbul u #akustikhane.mp3
Murat Dalkılıç - Sana ihtiyacım var [Mustafa Sandal cover] #akustikhane.mp3
Murat Dalkılıç - Yalan dünya #akustikhane.mp3
Murat Dalkılıç - Yalancısın #akustikhane.mp3
Murat Dalkılıç - Yudum yudum #akustikhane.mp3
Öyku Gürman - Seni ben unutmak istemedim ki #akustikhane.mp3
Öykü Gürman - Bir sözüne #akustikhane.mp3
Öykü Gürman - Bırak güneş yüzüne değsin #akustikhane.mp3
Öykü Gürman - Yalan gözlerin #akustikhane.mp3
Yeni Türkü - Deliler #akustikhane.mp3
Yeni Türkü - Destina #akustikhane.mp3
Yeni Türkü - Eyvallah #akustikhane.mp3
Yeni Türkü - Maskeli Balo #akustikhane.mp3
Yeni Türkü - Sezenler olmuş #akustikhane.mp3

0 yorum :

Yorum Gönder