7 Eylül 2013 Cumartesi

Damar Fm - Orjinal Top 30 Listesi (07 Eylül 2013) |  görsel 1
Müslüm Gürses - Kaç Kadeh Kırıldı
Ferdi Tayfur - Sensin Tesellim
Sibel Can - Kader Bağladı Bizi
Güllü - Acımıyorsan
Cengiz Kurtoğlu - Gece Olunca
Ferman Toprak - Hayatı Tespih Yapmışım
İntizar - Özlemedin Mi
Tarkan - Firuze
Ebru Gündeş - Gönlümün Efendisi
Orhan Gencebay - Gitti De Gitti
Zara - Aşk Bir Izdırap
İbrahim Tatlıses - Kurşuna Gerek Yok
Kıvırcık Ali - Kör Olasıca
Fatih Kısaparmak - Seni Büyük Sevdim
Yıldız Tilbe - Tek Sevenim Sen Olsan
Güçlü Soydemir - Sevmedim
Kibariye - Seni Yazdım Kalbime
Alişan - Seni Biraz Fazla Sevdim
Yusuf Guney - Ördü Kader Ağlarını
Arif Susam - Ölümsüz Sevdim
Baha - Farzet
Rafet El Roman - Kalbine Sürgün
Mustafa Yıldızdoğan - Saçların
Hakan Taşıyan - Sen Uyurken Gideceğim
İsmail Yk - Duydum Çok Mutsuzsun
Azer Bülbül - İyi Değilim
Hüseyin Kağıt - Öbür Dünyada Sen Yan
Bülent Serttaş - İkimizde Bilemedik
Kamuran Akkor - Bir Ateşe Attın Beni
Bergen - Elimde Fotoğrafın


0 yorum :

Yorum Gönder