2 Ağustos 2013 Cuma

Ebru Polat Hediyem Olsun 2013 Single Albüm indir

Ebru Polat Hediyem Olsun 2013 Single Albüm indir
ebru-polat-hediyem-olsun-single
Ebru Polat Hediyem Olsun 2013 Single Albüm indirme dinleme sitesi farkıyla.
icerik
01. Ebru Polat – Hediyem Olsun.mp3
Ebru Polat Hediyem Olsun Şarkı Sözü
Bir hayalin kölesi oldum. Yüreğimi dar ağacında buldum Canım sağ yoluna serdim Aşkımla dünyayı yendim Teşekkür bu muydu?


O tarafta ahiret yok mu Ben yanıyorum yüreğin soğuk mu Nasıl oldu ne zaman bilemedim Teninle acımadan zehirledin Bedduam sonun olurdu.
Sana soruyorum beni hiç sevdin mi Aşktan anladığın koca bir ihanet mi Bu sözlerim az bile senin gibi yüreksize Yanasın ben gibi kor ateşlerde
Döktüğüm göz yaşlarım, harcadığım yıllarım Sana hediyem olsun, dilerim ki sende bir gün Aşk yolunda sersefil ol, ol da hak yerini bulsun
Yaralı gönlün sancısı Söylediğim bu şarkı sana son hediyem olsun Yalan dolu gözlerin beni asla görmesin Son nefesin adım olsun.

İndirmek için tıkla


0 yorum :

Yorum Gönder