2 Aralık 2013 Pazartesi









Funda Arar / Enbe - Hafiza
Bengü - Saygımdan
Ebru Gündeş - Gönlümün Efendisi
Model - Ağlamam Zaman Aldı
İrem - Sevgi Olsun Taştan Olsun
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olurmu
Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına
Yaşar - Anlatamıyorum
Ferhat Göçer - Git
Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbulu
Adem Gümüşkaya - Kış Masalı
Gripin - Bir Cevabım Var Mı
Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır
Demet Akalın - Nasip Değilmiş
Betül Demir - Helalleşemedik
Duman - Yürek
Burcu Güneş - Unutma Beni Çiçekleri
Atiye - Ya Habibi
Teoman - Haziran
Zakkum - Her Gün Sonbahar
Mustafa Ceceli - Dünyanın Bütün Sabahları
Mustafa Sandal - Tesir Altında
Bora Duran - İnsan
Gülşen - Irgalamaz Beni
Emre Altuğ - Hangimiz Tertemiz
Zülfü Livaneli - Gökkuşağı Gönder Bana
Yusuf Guney - Ördü Kader Ağlarını
Yüksek Sadakat - Seninle
Rafet El Roman - Kalbine Sürgün
Gökhan Özen - İki Yeni Yabancı
Selim Gülgören - Bir Ömürlüğüm
Gülben Ergen - Sen
Berksan - Oh Oh
Merve Özbey - Helal Ettim
Gökhan Tepe - Adı Aşk Olsun
Fettah Can - Yalanlar Cumhuriyeti
Soner Sarıkabadayı - Kutsal Toprak
Hande Yener / Volga Tamöz - Biri Var
Kenan Doğulu - Kız Sana Hayran
Ajda Pekkan - Ara Sıcak





0 yorum :

Yorum Gönder