23 Temmuz 2013 Salı

Karışık Slow Şarkılar Top 100 Listesi 2013 full albüm indir

Karışık Slow Şarkılar Top 100 Listesi 2013 full albüm indir
turkishslow
Karışık Slow Şarkılar Top 100 Listesi 2013 full albüm indirme dinleme sitesi farkıyla.
icerik
Murat Boz – Kalamam Arkadaş
Sıla – Tam Da Bugün
Yaşar – Başımda Sevdan
Ebru Gündeş – Kızıl Mavi
Ferhat Göçer – Bunları Boşver
Sezen Aksu – Kış Masalı
Yakup Ekin – Söz Veremem Ki
Olgun Şimşek – Aşk Olsun
Hatice – Canımın Ötesi
Kazım Koyuncu – İşte Gidiyorum
Fulden Uras – Budur Halim
Yeliz – Yalan

Tripkolik – Sonu Gelmez
Taner – Affetmedim Kendimi
Gülay – Cesaretin Var Mı Aşka
Edip Akbayram – Benden Gittin Gideli
Serdem Coşkun – Alçak
Deniz Seki – Uyan
Haluk Levent – Ela Gözlüm
Yusuf Güney – Unut Onu Kalbim
Ayşegül Zayim – Türkü Gözlüm
Berkay – Dejavu
Sanem Aydın – Soramadım
Pinar Aylin – Ayisiginda
Funda Arar – Sen ve Ben
Mfö – Gözyaşlarımızı Bitti Mi Sandın
Murat Evgin – Ben Sana Aşığım
Nedim Zeper – İlk Gün Gibi
Burcu Güneş – Oflaya Oflaya
Uğur Işılak – Ne Anlamım Var Ki
Ravi – Acı Aşk
Şükriye Tutkun – Gücüm Yetene Kadar
Onur Şan – Can Yarim
Akın – Vazgeçtim
Seden Gürel – Sebebim Aşk
Mustafa Sandal – En Kötü İhtimalle
İntizar – Nasıl Dayanırsın
Murat Kekilli – Ver Bana Düşlerimi
Bora Duran – Gül Senin Tenin
İlkay Akkaya – Ah Sensiz
Mustafa Ceceli – Es
Gökhan Türkmen – Ayıp Ettin
Yalın – Ki Sen
Berksan – Su
Alkan – Bir Kere
Çelik – Hercai
Demet Akalın – Olacak Olacak
Reha – Aşk Çiceğim
Suat Sayın & Sadegül – Dilek
Ferdi Tayfur – Sevda Yelleri
Gurkan – Soz Verdim
Toygar Işıklı – Nergis
Meçhul Şarkıcı – Garibim
Ruj – Kış Güneşi
Arka Bahçe – Kıştı Bunu Yazdığımda
Ebru Polat – Senden Nefret Ediyorum
Rafet El Roman – Senden Sonra
Sertab Erener – Açık Adres
Koray Candemir – Icini Dok
Yurtseven – Of Aman Of
Emrah Samet – Bizim Sokaklar
Tarkan – Acımayacak
Yıldız & Yaşar – Seni Severdim
Reyhan Karaca – Kimse Karismadan
Ebruli – Küsemedim
Haramiler – Kar Yağıyor Ankara’ya
Hamit Tuncel – Seni Seviyorum De
Kibariye – Buz
Aşkın Nur Yengi – Ayrı Gayrı
Zeynep Casalini – Üşüyorum
Ogün Şanlısoy – Avunmak Zor
Murat Kurşun – İyi Ki Varsın
Çağrı – Yaşıyorum Yaşamaksa
Gülşen – Mucize
Tual – Kasım
Nalan – Hani Çok Sevmiştin
Ayna – Ölünce Sevemezsem Seni
Alex – Aşk Senin Adın
Soner Bakan – Dayanamadım
İntizar – Sensiz Olamam
Erkan Koray – Serserinim
Baha – Zalim
Yeşim Salkım – Deli Mavi
Neslihan – Hiç Sevmedim
Gökhan Özen – İnkar Etme
Gripin – Durma Yağmur
Kutsi – Ağlama Kalbim
Ebru Gundes – Vazgecmem
Orhan Ölmez – Su Misali
Bengü – Elveda
Bengü – Unut Beni
Suavi – Üşür Ölüm Bile
Niran Ünsal – Haktan
Doğuş – Virane
As – Gitme Dur
Güllü & Gürkan – Söz Verdim
Sezen Aksu – Şu Saniye
Zarina – Hangi Mevsimin Yağmurusun
Şebnem Kısaparmak – Seni Seviyorum
Davut Güloğlu – Canıma Yetensin

İndirmek için tıkla


0 yorum :

Yorum Gönder